سمینار تخصصی محصولات رده سازمانی پارس ارتباط افزار و تی پی لینک

 #parsertebatafzar  #پارس_ارتباط_افزار #TP-Link  #تی_پی_لینک #Teltonika #آلکاتل_لوسنت #Hares

سمینار معرفی محصولات رده سازمانی پارس ارتباط افزار و تی پی لینک، مورخ 21 خردادماه 1402، در مرکز همایش های هتل قلب تهران با حضور مدیران ارشد شرکت پارس ارتباط افزار و تیم متخصص فنی این شرکت و مدیر منطقه خاورمیانه برند TP-Link، مدیر فروش برند TP-Link در ایران و مدیر منطقه خاورمیانه برند Teltonika برگزار گردید.

                        

در این سمینار مدیر منطقه خاورمیانه TP-Link ضمن بیان تمرکز این برند بر روی تجهیزات سازمانی Omada در سهم بازار کنونی کشور ایران به معرفی 4 گروه محصولی دیگر که در ذیل به آن اشاره شد، پرداختند:

• محصولات SOHO

• محصولات ویژه Solution Provider های ISP ها تحت برند Aginet 

• محصولات هوشمند خانگی (Smart Home) تحت برند Tapo

• سیستم های نظارت تصویری VIGI

                        

مدیر فنی شرکت پارس ارتباط افزار در این سمینار به معرفی زیرساخت های فنی راهکارهای Omada تحت عنوان مدیریت نرم افزاری SDN این برند اشاره نموده و نیز به معرفی ویژگی های تخصصی و فنی روترها و سوئیچ های صنعتی برند Teltonika و تلفن های تحت شبکه برند Alcatel-Lucent پرداختند.

                        

ضمن معرفی تجهیزات این برندها، بخش مهمی از این سمینار به معرفی نقش محصولات پسیو و کابل های تحت شبکه برند اختصاصی Hares و ارائه ویژگی های آنها به مدعوین اختصاص پیدا کرد.

                         

متخصصان فنی شرکت پارس ارتباط افزار در این سمینار با نمایش راهکارها و تجهیزات برندهای TP-Link و Teltonika برای شرکت کنندگان، توضیحاتی مبسوط در خصوص هر محصول به همراه کاتالوگ های تخصصی برند آن به صورت پرسش و پاسخ ارائه دادند.

                        

                                                                               

 

جهت مشاهده ویدیوی مباحث فنی تکنولوژی SDN و Omada اینجا کلیک نمایید. 

جهت مشاهده ویدیوی معرفی سوئیچ ها و روترهای صنعتی Teltonika اینجا کلیک نمایید.

 جهت مشاهده ویدیوی کابل ها و محصولات پسیو Hares اینجا کلیک نمایید.