دعوت به نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۱۴۰۳

پارس ارتباط افزار در نمایشگاه بین‌الملی ایپاس

شرکت پارس ارتباط افزار همانند سال گذشته، آماده است تا در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس که در تاریخ دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، حضوری چشمگیر داشته باشد. این شرکت با بهره‌گیری از به‌روزترین تکنولوژی‌ها و ارائه مجموعه‌ای از تجهیزات نظارت تصویری برندهای حارس، هایک ویژن و داهوا، تجهیزات کنترل دسترسی و اعلام سرقت هایک ویژن، محصولات پسیو حارس، سیستم‌های اعلام سرقت و حفاظت پیرامونی ای‌وی‌اس، تجهیزات اعلام حریق اسنور و تله‌دیتاوان، سیستم‌های ذخیره‌سازی کیونپ، اچ‌پی و سرورهای ایسوس، سوئیچ‌های مدیریتی و غیر مدیریتی تی‌پی‌لینک، انواع ردیاب‌ها و تجهیزات جی‌پی‌اس تلتونیکا، تلاش دارد تا نیازهای متنوع و تخصصی فعالان این صنعت را پاسخ دهد.

علاوه بر این، تجهیزات کنترل دسترسی و اعلام سرقت هایک ویژن، یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات در این زمینه نیز در غرفه‌های پارس ارتباط عرضه خواهند شد. همچنین محصولات پسیو حارس که از تجهیزات زیرساختی مهم در حوزه شبکه هستند، به همراه سیستم‌های پیشرفته اعلام سرقت ای‌وی‌اس و هایک ویژن نقش مهمی در تأمین امنیت دارند و به بازدیدکنندگان معرفی خواهند شد. 

از دیگر محصولات ارائه شده توسط پارس ارتباط افزار می‌توان به تجهیزات اعلام حریق اسنور و تله‌دیتاوان اشاره نمود که برای مدیریت و ایمنی ساختمان‌ها و فضاهای عمومی طراحی شده‌اند. همچنین، سیستم‌های ذخیره‌سازی از برندهای معتبر کیونپ و اچ‌پی، که راهکارهای مطمئن و مقیاس‌پذیری را برای مدیریت داده‌ها ارائه می‌دهند، به همراه سرورهای قدرتمند ایسوس در این نمایشگاه در دسترس خواهند بود.

پارس ارتباط افزار همچنین انواع سوئیچ‌های مدیریتی و غیرمدیریتی از برند تی‌پی‌لینک، که برای شبکه‌های کوچک تا بزرگ کاربرد دارند، و تجهیزات ردیاب و جی‌پی‌اس برند تلتونیکا را به نمایش خواهد گذاشت. این تجهیزات، طیف وسیعی از کاربردها، از ردیابی وسایل نقلیه تا مدیریت ناوگان حمل و نقل و موقعیت‌یابی در لحظه، را پوشش می‌دهند.

 حضور در این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه امنیت، ایمنی و حفاظت است تا با پیشرفت‌های جدید در این صنعت آشنا شوند و با تجهیزات و راهکارهای متنوع شرکت پارس ارتباط افزار در زمینه‌های مختلف، از امنیت و نظارت گرفته تا مدیریت داده آشنا شوند. در این بازدید، علاقه‌مندان فرصت خواهند داشت تا ضمن مشاهده از آخرین محصولات و تکنولوژی‌های روز، کاتالوگ‌های مرتبط با هر برند را دریافت و مورد مطالعه قرار دهند.


بازدیدکنندگان می‌توانند از روز افتتاحیه این نمایشگاه در روز دوشنبه  ۳۰ مهر لغایت پایان روز پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳، در ساعات ۹ لغایت ۱۸، از غرفه‌های شرکت پارس ارتباط افزار به شماره‌های AS12 ،AS11 و AS13 در تهران، مصلی امام خمینی (ره)، سالن شبستان دیدن فرمایند.